מפת אוטובוס ירושלים

ברוכים הבאים למפת אוטובוסים ירושלים בדף תחבורה של אורן. המפה הזאת היא לא רשמי, אבל יש בה מידע על הרבה קווי אוטובוס בירושלים ובאזור סביב, וגם הרכבת הקלה, במפה אינטראקטיבית בגוגל ארץ ובמפות גוגל. בדף הזה, אפשר למצוא הדרכות וטיפים על איך להשתמש במפה וגם קישור למפה.

לחץ כאן כדי לפתוח את המפה!

שימו לב: המפה הזו אינה מפה רשמית, ואתר זה אינו קשור או מסונף לחברת האוטובוסים אגד, סיטיפס, תוכנית אב לתחבורה ירושלים, או לכל ספק תחבורה אחר בישראל או בעולם. אני מאמין שכל המידע המוצג במפה זו נכון, אבל איני יכול לקחת אחריות על רמת הדיוק של המפה. בנוסף, מסלולי הקווים עלולים להשתנות באופן זמני או לטווח ארוך, עם או בלי הודעה מראש, מסיבות רבות הכוללות (לא רק) סיבות כמו עבודות בכביש, עומסים בתנועה, תאונות דרכים, סגירת כבישים, סגירת כבישים עקב מצב בטחוני ובעקבות שינויי מזג האוויר. כדאי תמיד לקחת טווח ביטחון (רחב) לעיכובים שעלולים לקרות בשל כל אחת מהסיבות המוזכרות לעיל, וכדי למצוא את מיקום התחנה הקרובה אליכם – שכן מיקומי התחנות לא מצוינים במפה. דף התחבורה של אורן אינו נושא באחריות לכך שאולי לא תגיעו ליעדכם בזמן, כפי שתכננתם, מכל סיבה התלויה בשימוש במפה.

המפה הזאת מראה את כל קו שאפשר להשתמש בקרטיס ל”קוד 62″..
א.  קווי עירוני
ב.  קווי לילה
ג.  קווי פרברי למעלה אדומים, מבשרת ציון, גבעת זאב, עמינדב, אורה, אבן ספיר, עלמון/ענתות, כוכב יעקב, תל ציון, אדם, וקבר רחל.
ד.  המסלול והתחנות לרכבת הקלה

המפה גם מראה איזה קווים מגעים ליעדים עיקרים כמו התחנה המרכזית, תחנה הרכבת, שכונות, רחובות עיקרים, ומקומות מעניינים אחרות בעיר

שימו לב:
האתר הרשמי של אגד בעברית: http://www.egged.co.il
האתר הרשמי של אגד באנגלית: http://www.egged.co.il/eng

אם יש לך שאלות, הצעות, ותיקונים, בבקשה, לחץ כאן כדי לשלוח לי דואר אלקטרוני בעברית או באנגלית.  תודה!